Waar kunt u terecht met uw vraag?

Als u een vraag heeft over uw portefeuille, onze zorgverzekeringen of uw collectiviteit bij ONVZ, dan willen we u daar zo snel en goed mogelijk bij helpen. Daarom is het fijn als uw vraag direct bij de juiste medewerker belandt. We leggen u graag uit waar u met uw vragen terechtkunt. Uiteraard kunt u ook altijd terecht bij uw accountmanager.

Terug
PNOzorg Man aan tafel op smartphone.jpg

25 nov 2020

PNO Service Center

030 639 62 62 of via het e-mailformulier.

Ons Service Center helpt u bij al uw administratieve vragen, vergoedingsvragen en het aanvragen of wijzigen van de zorgverzekering van uw relaties. U kunt daarbij denken aan:

  • digitaal Portaal
  • aanpassingen collectiviteit
  • rekening courant
  • borderel
  • boekingsnota’s en betalingen
  • in- en uitdienstmeldingen
  • status nieuwe aanvraag
  • vergoedingsvragen
  • wijzigingen zorgverzekering
  • kopie polis

PNO Werkgeversdesk

030 639 62 66

Onze Werkgeverdesk helpt u en uw werkgeversrelaties graag hun medewerkers mentaal en fysiek gezond te houden. Bij hen kunt u bijvoorbeeld terecht met vragen over:

  • aanvragen offerte op maat
  • aanvragen nieuwe collectiviteit
  • inzetten Werkfit
  • hulp bij gezondheidsbeleid
  • inzicht krijgen in zorgkosten
  • inzetten (preventieve) interventies
  • gebruikmaken van zorgproviders
  • hulp bij financieringsvormen