Dienstverlening PNOzorg krijgt een 8,3

Uit de resultaten van ons jaarlijkse klantonderzoek blijkt dat jullie onze dienstverlening waarderen met een 8,3! De belangrijkste pluspunten, die door jullie zijn genoemd, zijn een snelle uitbetaling van declaraties, direct (online) inzicht in gegevens en deskundig en persoonlijk advies.

Terug
Klantonderzoek_web.jpg

28 aug 2017

Jaarlijks doen wij onderzoek onder onze verzekerden. In dit onderzoek, uitgevoerd door marktonderzoekbureau SAMR, vragen we naar wat jij belangrijk vindt aan jouw zorgverzekering. Uit de resultaten van dit jaar blijkt dat onze dienstverlening wordt gewaardeerd met een 8,3. Volgens de respondenten zijn onze belangrijkste pluspunten een snelle uitbetaling van declaraties, direct (online) inzicht in gegevens en deskundig en persoonlijk advies.

Ook blijkt uit de resultaten van dit onderzoek dat onze verzekerden ons niet alleen waarderen, maar onze verzekering ook zouden aanbevelen bij familie of kennissen. Daar zijn we trots op! We willen jullie hartelijk bedanken voor de feedback en werken er hard aan om dit niveau te behouden.

Maar ook bij de Zorgmonitor van de Consumentenbond komt PNOzorg als beste uit de bus op het gebied van dienstverlening!

Profiteer ook van vrije zorgkeuze, onze handige app en snelle uitbetaling.

Bereken direct je premie!