Veelgestelde vragen
Wij hebben een aantal veelgestelde vragen voor je op een rijtje gezet. Als je op de vraag klikt, verschijnt het antwoord.
Staat je vraag er niet bij of wil je meer weten? Bel met ons Service Center op 030 639 62 62 of stuur een e-mail.
Vragen over declareren
Hoe declareer ik medische kosten?
Tot wanneer kan ik nota's declareren?
Ik heb alleen declaratieformulieren op mijn naam. Kan ik daar ook de nota’s van mijn partner en kinderen mee declareren?
Hoe weet ik of mijn declaratie is vergoed?
Hoe lang duurt het voordat mijn declaratie wordt uitbetaald?
Wat gebeurt er als ik rekeningen ontvang voor behandelingen in vorige kalenderjaren?
Vragen over zorgpremie
Kan ik korting krijgen op de zorgpremies?
Ik wil mijn betalingen aan PNOzorg doen met iDEAL. Hoe werkt dat?
Ik heb een acceptgiro ontvangen, maar ik betaal altijd via automatische incasso. Hoe kan dit?
Ik heb een chronische aandoening. Gelden voor mij bijzondere regelingen?
Wanneer wordt de premie voor mijn zorgverzekering afgeschreven?
Heb je vragen? Wij helpen je graag.
Het Service Center is bereikbaar via 030 639 62 62 op maandag tot en met vrijdag van 08.00 tot 18.00 uur