DigiD

Toegang tot MijnPNO met DigiD + sms of via de DigiD app

Om zeker te weten dat jij degene bent die toegang heeft tot jouw gegevens, beveiligen wij jouw persoonlijke gegevens nu nóg beter. Daarom is de inlogmethode voor gebruikers van MijnPNO sinds 2015 ingevoerd. Om al jouw gegevens in MijnPNO te blijven zien, ben je verplicht om in te loggen met DigiD en een extra controle via sms.
Een andere mogelijkheid is inloggen door gebruik te maken van de Digid app.

Heb je nog geen DigiD + sms?

Vraag DigiD met sms aan in drie simpele stappen.

1. Aanvragen DigiD + sms
Aanvragen van DigiD met sms-functie is heel eenvoudig: log in bij DigiD en kies voor ‘Extra sms-controle aanvragen’. 
2. Sms-functie activeren
Je activeert de sms-functie met een activeringscode. Deze code ontvang je binnen een week van DigiD per brief.
3. Inloggen met DigiD + sms-code
Na activatie van de sms-code log je in met jouw DigiD op MijnPNO. Je vinkt de optie ‘Ik wil inloggen met een extra controle via sms’ aan en vult jouw gebruikersnaam en wachtwoord in. Vervolgens ontvang je binnen enkele seconden op jouw telefoon een sms met een code. Deze code vul je in en je hebt direct toegang tot MijnPNO.

Wil je liever gebruik maken van de DigiD app?

Met de DigiD app kun je eenvoudig inloggen met je DigiD door het invoeren van een gebruikersnaam, het scannen van een QR-code en het invoeren van een pincode. Hierdoor hoef je je wachtwoord niet meer te onthouden. Ook kun je met de DigiD app makkelijk inloggen vanaf je mobiele telefoon.

Meer over het gebruik en downloaden van de DigiD app, vind je op de website van DigiD.

Vragen?

Heb je specifieke vragen over DigiD? Kijk dan op deze pagina met uitleg.

Heb je verder nog vragen? Bel dan met onze medewerkers van het Service Center via 030 639 62 62. Wij zijn je graag van dienst!