DiamondClean Smart tandenborstel

Uw gebit gezond houden, begint met goed poetsen. Het geheim van goed poetsen? De DiamondClean Smart tandenborstel.

Vergoedingen A-Z
2021

Vergoeding per verzekering

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Wat u vergoed krijgt

Tandplus Preventief biedt een uitstekende vergoeding voor preventieve en andere mondzorg.

Heeft u Tandplus Preventief? Dan krijgt u ook:

  • 1 keer per 3 jaar een Philips DiamondClean Smart 9300 tandenborstel (zwart), met oplaadglas, reisetui en app
  • 1 startpakket met 3 opzetborstels: Premium Plaque Defense, Premium Gum Care en Premium White, voor grondige tandplakverwijdering, voor gezonder tandvlees en voor witte tanden
  • ieder kwartaal een nieuw opzetborsteltje

Wanneer krijg ik de tandenborstel?

U ontvangt de DiamondClean Smart als uw Tandplus Preventief definitief is ingegaan. De opzetborsteltjes krijgt u automatisch thuisgestuurd.

U krijgt 1 tandenborstel per 3 jaar

Uw nieuwe tandenborstel krijgt u in het 4e jaar van uw Tandplus Preventief. Ook als u tussendoor wisselt tussen onze Tandplus Preventief en de vergelijkbare tandverzekeringen van onze partners: Tandfit Preventief (ONVZ) of tand preventief (VvAA zorgverzekering).

En als ik een vraag heb?

Heeft u een vraag over uw verzekering? Belt u ons gerust. Wij helpen u graag. Heeft u een vraag over de tandenborstel? Bel dan met Philips. Het nummer is 0900 202 11 77.

Wat u zelf betaalt

Geen eigen bijdrage

Voor de DiamondClean Smart betaalt u geen eigen bijdrage.

Geen eigen risico

Voor de DiamondClean Smart geldt geen eigen risico.

Goed om te weten

De algemene regels gelden voor alle zorg en voor iedereen. Er staat bijvoorbeeld in wat nooit wordt vergoed. En welke wijzigingen u moet doorgeven.
Verhuist u naar een ander land? Dan krijgt u geen opzetborstels meer toegestuurd. U kunt de DiamondClean Smart wel blijven gebruiken en uw Tandplus Preventief blijft gewoon van kracht.
De borstel blijft van PNOzorg. Sluit u binnen 3 jaar weer Tandplus Preventief? Dan krijgt u geen nieuwe tandenborstel.
De garantie gaat in als u de borstel ontvangt. Er gelden garantiebepalingen. Uw garantiebewijs vraagt u op bij ons Service Center. U kunt voor de garantie terecht bij Philips. Het telefoonnummer staat hierboven.

Heeft u nog vragen?
Neem gerust contact op met ons Service Center via telefoonnummer 030 639 62 62
(maandag t/m vrijdag van 8.00 tot 18.00 uur, Facebook of Twitter)

Vergoedingen A-Z
`

Declareer jij je zorgkosten al via de PNOzorg app?

Meer over de app