Hoe blijven je medewerkers mentaal gezond tijdens coronatijd?

De coronacrisis heeft de leefstijl van de meeste Nederlanders veranderd. Niet alleen ons dagelijks leven is drastisch aangepast, ook onze mate van geluk gaat achteruit. Dit blijkt uit een langlopend geluksonderzoek van de Erasmus Happiness Economics Research Organization (EHERO).

De psychische gesteldheid van je medewerkers is in de huidige crisis belangrijker dan ooit. Medewerkers kunnen onzeker zijn over hun (financiële) toekomst, sociale contacten missen en vergrootte werkdruk ervaren. Hoe zorg je als werkgever dat je iedereen mentaal aan boord houdt, nu én straks in de anderhalve meter-samenleving? Als je nu je medewerkers kunt helpen, voorkom je dat de klap later komt.

PNOzorg kan je goed helpen om te voorkomen dat je medewerkers straks een burn-out krijgen. Bijvoorbeeld met stress- en energiemanagement, financiële en juridische dienstverlening en maatschappelijk werk.

Direct contact? Bel de Werkgeversdesk

030 639 62 66
Bellen

Bel de Werkgeversdesk om even te sparren

PNOzorg heeft een Werkgeversdesk waar gecertificeerde register consultants duurzame inzetbaarheid je te woord kunnen staan. Gewoon om even van gedachten te wisselen of je wat handige tips te geven. We kunnen je helpen bij het inzetten van preventieve interventies. Het is belangrijk dat je met je mensen meedenkt en je ze eventueel doorverwijst naar anderen die hen misschien beter kunnen helpen. Denk hierbij bijvoorbeeld aan online cursussen als: E-learning Slimmer thuiswerken, financiële begeleiding en thuiswerkcoaching.

Bel 030 639 62 66

Speciale lijn voor medewerkers in coronatijd

Voor je medewerkers heeft PNOzorg in deze tijd een speciale telefoonlijn in het leven geroepen. Juist voor die mensen die bijvoorbeeld stress ervaren of eenzaam zijn. Onze ZorgConsulenten bieden een luisterend oor. Gewoon om zorgen te bespreken, tips te delen of stress van zich af te praten. Zij zijn elke werkdag tussen 8.30 en 17.00 uur bereikbaar via 030 639 62 90.